Składanie zamówienia krok po kroku

Składanie zamówienia krok po kroku

 

MINIMALNA WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA

  • Po wybraniu do koszyka pożądanych artykułów, należy upewnić się, czy wartość koszyka jest wyższa niż minimalna wartość zamówienia.
  • Jeśli wartość koszyka będzie mniejsza niż 19,99 zł, złożenie zamówienia nie będzie możliwe. Należy zwiększyć ilość artykułów w koszyku.

KROK1.  WYBÓR SPOSOBU DOSTAWY I PŁATNOŚCI

  • Domyślnie wyświetla się dostawa Pocztą Polską i płatność przelewem
  • Zmiana sposobu dostawy (zakreślenie 1).
  • Zmiana sposobu płatności (zakreślenie 2) opcja przelew dla jednostki administracji publicznej w terminie 14 dni od daty wystawienia faktury, (po otrzymaniu przesyłki),jest DOSTĘPNY TYLKO DLA  placówek oświatowych publicznych prowadzonych przez jednostki samorządu terytorialnego oraz instytucji publicznych.    

UWAGA!: płatność przelewem dla jednostki administracji publicznej nie jest dostępna dla placówek niepublicznych, stowarzyszeń, fundacji, firm, komitetów, rad rodziców przy placówkach oświatowych, spółdzielni.

  • Całkowity koszt zamówienia z uwzględnieniem rabatu oraz kosztów dostawy (zakreślenie 3)
  • Informacja, o ile należy zwiększyć aktualną wartość koszyka, aby uzyskać rabat lub aby dodatkowy rabat (zakreślenie 4)

KROK2.  UWAGI DO ZAMÓWIENIA

Jeśli mają Państwo jakieś uwagi lub dodatkowe życzenia odnośnie zamówienia, prosimy je wpisać w okienko (zakreślenie 5).

KROK3. ZAKŁADANIE KONTA, LOGOWANIE

Zamówienia można składać bez rejestrowania  (zakładania konta). Konto można założyć w trakcie zamówienia (zakreślenie 6). Można się również logować prze konto Facebook (zakreślenie 7).

KROK4. Dokument sprzedaży do zamówienia

FAKTURA. Do zamówienia może być wystawiona faktura VAT lub paragon.

Jeśli do zamówienia ma być wystawiona FAKTURA VAT, należy:

  • Zaznaczyć opcję firma - wtedy pojawi się możliwość podania numeru NIP
  • Jeśli na fakturze mają być umieszczone  dane odbiorcy i nabywcy, należy wpisać dane nabywcy (w polach danych płatnika – zakreślenie 8), a dane odbiorcy (inne dane wysyłkowe - po zaznaczeniu pojawią się pola do podania danych - będzie to jednocześnie adres do wysyłki -zakreślenie 9). Można również podać te informacje w uwagach do zamówienia (zakreślenie 5)
  • Imię i nazwisko podane pod numerem NIP służy nam do kontaktu w sprawie zamówienia i nie są umieszczane na fakturze.
  • Podanie numeru telefonu ułatwi szybki kontakt w sprawie zamówienia.

 

 

 

 

PARAGON. Do zamówienia, w którym nie będzie podany NIP (opcja klient indywidualny), wystawiany będzie paragon (zakreślenie 10).

W związku ze zmianą przepisów od 01.2019. brak NIP w momencie złożenia zamówienia, uniemożliwia wystawienie faktury i późniejszą zmianę paragonu na fakturę. (W art. 106b ustawy o VAT. Dodano ust. 4 i 5 wprowadzające zasadę, zgodnie z którą przy sprzedaży zarejestrowanej na kasie fiskalnej, fakturę do paragonu fiskalnego wydanego osobie posługującej się numerem NIP można wystawić wyłącznie wtedy, gdy paragon zawiera ten numer).

KROK5. WYSYŁKA

Jeśli dane wysyłkowe są inne niż dane płatnika należy zaznaczyć tę opcję i podać dokładny adres (zakreślenie 11).

Podanie numeru telefonu oraz nazwisko osoby odbierającej przesyłkę może ułatwić dostawę. Na podany telefon komórkowy zostaje wysłana informacja o dostawie, a kurier ma możliwość kontaktu przed doręczeniem.

Jeśli przesyłka ma być dostarczona do placówki oświatowej, firmy, sklepu, itp. miejsc nie będących adresami prywatnymi, należy zaznaczyć opcję firma i podać pełna nazwę oraz osobę, do której ma trafić przesyłka lub nazwę pokoju np. Sekretariat szkoły, kierownik gospodarczy, księgowość.

KROK6.  AKCEPTACJA REGULAMINU I  POLITYKI PRYWATNOŚCI

W tym punkcie należy zapoznać się z regulaminem oraz polityką prywatności i zaznaczyć tę opcję (zakreślenie 12).

Brak zgody uniemożliwia realizację zamówienia.

 

KROK7. POTWIERDZENIE ZAMÓWIENIA

Przed przejściem do potwierdzenia, należy wpisać znaki z obrazka

Na karcie potwierdzenie zamówienia, należy sprawdzić dane, zawartość koszyka, sposób płatności, dostawy oraz uwagi do zamówienia. Powracając do poprzedniej strony można skorygować zamówienie (zakreślenie 13). Należy zapoznać się z prawem odstąpienia od umowy i zaznaczyć zgodę oraz potwierdzić zapoznanie się z regulaminem (zaznaczenie 14).

Brak zgody uniemożliwia realizację zamówienia

Złożenie zamówienia następuje po naciśnięciu przycisku „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty Zamów” (zakreślenie 15).

.

PODSUMOWANIE ZAMÓWIENIA

  • Jeśli zamówienie zostało prawidłowo złożone, pojawi się strona z podsumowaniem zamówienia, z numerem tego zamówienia, wartością zamówienia (zakreślenie 16).
  • Potwierdzenie zamówienia jest wysyłane również na adres email podany w zamówieniu (potwierdzenie wysyłane jest automatycznie).
  • Zamówienie można wydrukować, pobrać go w pdf . Można również pobrać i wydrukować fakturę pro forma (zakreślenie 17).
  • Regulamin sklepu oraz prawo odstąpienia od umowy można wydrukować klikając na link
  • Regulamin, prawo odstąpienia od umowy, dane kontaktowe są również wysyłane w emailu potwierdzającym zamówienie oraz znajdują się w stopce strony w zakładkach o nazwach: Regulamin, Prawo odstąpienia od umowy.