Składanie zamówienia krok po kroku

Składanie zamówienia krok po kroku

 

MINIMALNA WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA

  • Po wybraniu do koszyka pożądanych artykułów, należy upewnić się, czy wartość koszyka jest wyższa niż minimalna wartość zamówienia.
  • Jeśli wartość koszyka będzie mniejsza niż 20,00 zł (zakreślenie 1)  złożenie zamówienia nie będzie możliwe. Należy zwiększyć ilość artykułów w koszyku, aby wartość była wyższa niż 20,00 zł (zakreślenie 2)
  • W czerwcu minimalna wartość zamienienia to 50,00 zł

 

 

KROK 1.  WYBÓR SPOSOBU DOSTAWY I PŁATNOŚCI

  • Wybór sposobu dostawy (zakreślenie 3) Odbiór osobisty na ul. Huberta 95, w dni robocze w godzinach 7:30-15:30
  • Wybór sposobu płatności (zakreślenie 4)
  • opcja przelew dla jednostki administracji publicznej w terminie 14 dni od daty wystawienia faktury, (po otrzymaniu przesyłki),jest DOSTĘPNY TYLKO DLA  placówek oświatowych publicznych prowadzonych przez jednostki samorządu terytorialnego oraz instytucji publicznych np. Biblioteka Publiczna.    

UWAGA!: płatność przelewem dla jednostki administracji publicznej nie jest dostępna dla placówek niepublicznych, stowarzyszeń, fundacji, firm, komitetów, rad rodziców przy placówkach oświatowych, spółdzielni.

  • Całkowity koszt zamówienia z uwzględnieniem rabatu oraz kosztów dostawy (zakreślenie 5)
  • Informacja, o ile należy zwiększyć aktualną wartość koszyka, aby uzyskać rabat lub aby dodatkowy rabat znajduje się pod wartością do zapłaty
  • Informacje do zamówienia np. o wliczeniu kosztów dostawy, dodaniu informacji o  nabywcy i odbiorcy faktury (zakreślenie 6)

 

KROK 2. ZAKŁADANIE KONTA, LOGOWANIE

Zamówienia można składać:

  • Zakładając konto podczas składania zamówienia podając dane (zakreślenie 9)
  • Można zalogować się za pomocą konta Facebooka (zakreślenie 7)
  • bez rejestrowania (zakładania konta).
  • Podając dane płatnika (zakreślenie 8), należy wybrać odpowiednią opcję-klient indywidualny lub firma. W wypadku klienta indywidualnego, będzie wystawiony paragon, po zaznaczeniu firma, będzie wystawiona faktura.

 

KROK 3. DOKUMENT SPRZEDAŻY DO ZAMÓWIENIA

Do zamówienia może być wystawiona faktura VAT lub paragon.

 

FAKTURA

Jeśli do zamówienia ma być wystawiona FAKTURA VAT, należy:

  • Zaznaczyć opcję firma (zakreślenie 10)- wtedy pojawi się możliwość podania numeru NIP
  • Jeśli na fakturze mają być umieszczone dane odbiorcy i nabywcy, należy:
    • dane nabywcy wpisać w polach danych płatnika –(zakreślenie10),
    • dane odbiorcy po zaznaczeniu opcji inne dane wysyłkowe (zakreślenie 11) -należy wybrać opcja firma (zakreślenie 12) - będzie to jednocześnie adres do wysyłki zamówienia
    • dane nabywcy i odbiorcy faktury można podać w uwagach do zamówienia (zakreślenie 13)-należy pamiętać tylko, aby poprawnie wypełnić dane do wysyłki, aby były tam dane miejsca, do którego ma dotrzeć przesyłka
  • Imię i nazwisko podane pod numerem NIP służy nam do kontaktu w sprawie zamówienia i nie są umieszczane na fakturze.
  • Podanie numeru telefonu ułatwi szybki kontakt w sprawie zamówienia


 

Faktura Rada Rodziców brak NIP:

  • zaznaczyć firma (zakreślenie 14),
  • wypełnić dane - w miejsce NIP wpisać 0000000000
  • zaznaczyć opcję inne dane wysyłkowe (zakreślenie 15) , zaznaczyć firma (zakreślenie 16) i podać dokładne dane miejsca, do którego ma dotrzeć przesyłka

 

PARAGON.

Do zamówienia, w którym nie będzie podany NIP , zaznaczona opcja klient indywidualny, wystawiany będzie paragon (zakreślenie 8).

  • W związku ze zmianą przepisów od 01.2019. brak NIP w momencie złożenia zamówienia, uniemożliwia wystawienie faktury i późniejszą zmianę paragonu na fakturę. (W art. 106b ustawy o VAT. Dodano ust. 4 i 5 wprowadzające zasadę, zgodnie z którą przy sprzedaży zarejestrowanej na kasie fiskalnej, fakturę do paragonu fiskalnego wydanego osobie posługującej się numerem NIP można wystawić wyłącznie wtedy, gdy paragon zawiera ten numer).

 

KROK 4. WYSYŁKA

Jeśli dane wysyłkowe są inne niż dane płatnika należy zaznaczyć tę opcję i podać dokładny adres (zakreślenie 11).

Podanie numeru telefonu oraz nazwisko osoby odbierającej przesyłkę może ułatwić dostawę. Na podany telefon komórkowy zostaje wysłana informacja o dostawie, a kurier ma możliwość kontaktu przed doręczeniem.

WAŻNE: Jeśli przesyłka ma być dostarczona do placówki oświatowej, firmy, sklepu, itp. miejsc nie będących adresami prywatnymi, należy zaznaczyć opcję firma (zakreślenie 12)  i podać pełna nazwę oraz osobę, do której ma trafić przesyłka lub nazwę pokoju np. Sekretariat szkoły, kierownik gospodarczy, księgowość.

 

KROK 5.  AKCEPTACJA REGULAMINU I  POLITYKI PRYWATNOŚCI

W tym punkcie należy zapoznać się z regulaminem oraz polityką prywatności i zaznaczyć tę opcję (zakreślenie 17

Brak zgody uniemożliwia realizację zamówienia.

Po wypełnieniu wszystkich niezbędnych pól i zaznaczeniu wszystkich wymaganych okienek, należy przejść do potwierdzenia zamówienia (zakreślenie 18)

 

 

KROK 6. POTWIERDZENIE ZAMÓWIENIA

Na karcie potwierdzenie zamówienia, należy:

  • sprawdzić dane płatnika (zakreślenie 19)
  • dane wysyłkowe (zakreślenie 20)
  • wybrany sposób płatności czy jest zgodny z pożądanym (zakreślenie 21)
  • uwagi do zamówienia-jeśli takie mają być dodane (zakreślenie 22)
  • zawartość koszyka, czy znajdują się właściwe artykuły i właściwe ilości (zakreślenie 23).
  • Całkowitą wartość zamówienia – do zapłaty (zakreślenie 24)

Jeśli chcemy coś skorygować w zamówieniu (to jest to ostatni moment) należy powrócić do poprzedniej strony (zakreślenie 25) i tam dokonać zmian.

Jeśli wszystko się zgadza należy zapoznać się z prawem odstąpienia od umowy i zaznaczyć zgodę oraz potwierdzić zapoznanie się z regulaminem (zakreślenie 26).

Brak zgody uniemożliwia realizację zamówienia

Złożenie zamówienia następuje po naciśnięciu przycisku „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty Zamów” (zakreślenie 27).

PODSUMOWANIE ZAMÓWIENIA

  • Jeśli zamówienie zostało prawidłowo złożone, pojawi się strona z podsumowaniem zamówienia, z numerem tego zamówienia, wartością zamówienia (zakreślenie 28).
  • Potwierdzenie zamówienia jest wysyłane również na adres email podany w zamówieniu (potwierdzenie wysyłane jest automatycznie).
  • Zamówienie można wydrukować, pobrać go w pliku  pdf (zakreślenie 29). Można również pobrać i wydrukować fakturę pro forma (zakreślenie 31).
  • Regulamin sklepu oraz prawo odstąpienia od umowy można wydrukować klikając odpowiedni na link
  • Regulamin, prawo odstąpienia od umowy, dane kontaktowe są również wysyłane w emailu potwierdzającym zamówienie oraz znajdują się w stopce strony w zakładkach o nazwach: Regulamin, Prawo odstąpienia od umowy.
  • Numer konta do wpłat zamówień z opcją przelew wysyłany w mailu potwierdzającym zamówienie oraz znajduje się na stornie internetowej w zakładce DANE DO PRZELEWU
  • jeśli wybrali państwo szybką płatność  przez przelewy 24 (kartą blikiem, szybkim przelewem), to należy kliknąć  ikonę zapłać (zakreślenie 32) - po tym, zostaną Państwo przekierowani na stronę płatności.